Hemma bäst

Sitter just nu & busar med Albin som sitter i sin baby-sitter på golvet nedanför mig. Han skrattar & snackar så himla mycke! Nu vänder sig barnen helt från liggande till mage, om jag glömt nämna det. Albin försöker ivrigt ta sig fram med att sparka & dra i filten han ligger på.

Idag var det kalas för Kicka & julle-bullan. Så många barn där var. Minstingen va 3 veckor gamla Alba, jävligt coolt namn måste ja säga. Hon var så himla liten!

Det var trevligt. Men det var ganska trevligt att komma med oxå. Ganska skönt att få sova i sin egen säng inatt efter vistelsen hos mina parents. Varit på marknaden.. Köpte varsen volbeat tröja till mig & Emil. Han blev glad (: Men jag får aaaaldrig någon present. Jag ger honom massor, jämnfört med honom. Men jag älskar honom ändån (:


Nu till kvällen väntas ett skönt bubbelbad med tända ljus, vällning & jamas till barnen i soffan & sedan i säng med dem, sen väntas mys & massa pussar med pappsen.

Imorgon träffar vi svärmor som kanske skulle köra med Emil & hämta bilen.
Men först ska jag till vårdcentralen.. Åh - palla!
Meen det måste ja... Så de ska ja inte klaga om.


Jag är vili!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.evilout.se/

2009-08-31 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0