Gäsp!

Jag har så ont, så jävla ont. Min magkatarr äe helt sjuk! Igår var det dock värre, efter varje "anfall", med knivhuss i magen så blev jag så trött så jag somnade, vaknade när det var dags för nästa. Jag sov sen hela kvällen. Kunde inte äta, fick i mig en skorpa. Men kunde äta lite kokt kyckling & ris typ, innan vi gick & lade oss. Inget stekt, ingen krydda, inget KAFFE, ingen laktris, ingen coca, inget choklad, ingen mjölk. .. Listan går on & on.

Puppe mår inte heller helt super. Han är jätte förkyld & givetvis har han lyckats med att smitta mig.

Idag blir mamma opererad i handen, andra handen. Karpal tunnel..

Jag blir det inom 3 månader trodde läkaren. Dock lite annorlunda operation..

Snart ska det inhandlas två spjälsängar & badrasser till barnen. Dom sover just nu tillsammans i en större spjälsäng, men dom slåss lite mycket så dem ska få vars en & sova på sitt eget rum. Vi får inte plats på annat vis.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ambulansen som körde på 15 minuter, så det var lugnt, det är jag inte arg över, bara otroligt glad, för annars hade dom inte överlevt.



Och sen är det saker som faktiskt är sant som du skriver, men jag ringer dig om det :)

2009-08-18 @ 18:56:41
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0