Dance my only one

Alla är sjuka sjuka! Men bestämmde oss ändå för att göra en liten utflykt. Orkar inte med att bara sitta instängda. Vi tog den nya fina bilen (som är Therese´s & Daniel´s) som vi ser efter då dom är utomlands & vår bil är på reperation efter inbrottet i bilen.

Så vi åkte till zoo butiken, som visst hade upphört.. Lite segt..
Sen blev de svågertorp.
Köpte inte något direkt ..


Kom hem, så lagade jag lite middag..

Kollade runt på internet lite.. Efter att igår inte kunnat bestämma mig, vad jag skulle ha för pluggar/tunnlar. Det måste ju bli rätt. Jag vill ha rosa gängade tunnlar. Men det hittar jag inte. har hittat leopard pluggar, som jag ska ha, har dock inte beställt dem.

Efter allt klydd med min labret fick jag i ordning på de. Jag satte in pengar på herr Inges konto & väntar nu på min fina aldeless rosa labret. Så då vill jag ju självklart hitta passande tunnlar. Kommer beställa mer hos honom, för jag måste ju ha mina cheeks. Det är nog fan de ända ja tänker på !

Fick ett tips på en sida. Kollade lite med det fanns inget av mitt tyckte i min storlek, så det fick vara. Men där va ju lite andra saker. Men jag skrev att jag önskade att se lite i storlek 16. Så vi får se om dom kanske kan ordna fram lite till mig.

Igår snokade jag runt i Emils låda, bland hans gamla tunnlar & smycke.. tog hans as fula tunnlar med stjärna på. Fick i en i ena örat, men när ja skulle få i de andra så sprack mitt söta öra. Så nu har jag absolut lagom ont !

Igår kom Filip & hämtade en mobil av Emil. Med sig hade han en dammvippa som jag hade fått från svärmor. Hihi, så himla sött, jag som tänkt så många gånger på det, hon med uppenbarligen (: Anyway, tack :)


Just nu sover Albin på filten på golvet. Sixten ligger i mitt knä, somnar snart hoppas jag. & pappsen spelar playstation.

tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0