Uppdatering

Har varit seg med att skriva, men va fan!? Idag har jag & barnen varit hos mormor & morfar. Emil har varit i Helsingborg hela dagen. Jag & min syster Theresé gick till mammas jobb & hälsade på. De gjorde de gamla gott. Många leendé. För övrigt så har det varit cp fint väder. Jätte härligt. Har en hemsk bränna i ansiktet & lyckades minsann att få solfeber. Den har lkyckligtvis redan börjat lätta & har sluppit bli överdrivet svullen i ansiktet. Barnen har legat i sin vagn mest hela dagen & myst. De har sovit så gott i den friska luften. Min andra syster Jessica & lilltjejen Julia kom också hem till mamma & pappa. Annika med, Thereseés kompis. Det dracks en massa kaffe & massa mys med barnen.

När vi kom hem var barnen onöjda. Det var dags för mat. Men dem blev bannemaj inte nöjdare för det. Typ nu somnade Sixten. Han har gråtit, jag vet inte hur länge. Albin har sovit en liten stund nu. Han mår bra igen, men han hade inte gått upp i vikt sist vi var hos BM. Det var visst helt normalt enligt läkarna, men han ska ha gått upp i vikt till nästa gång (onsdag). Men de tror jag nog han har. Min starke kille, han fixar allt!

Nu är jag jätte trött. Ska försöka vara lite utvilad tills imorgon, vi ska till farmor & farfar & farbror Filip.

Hoppas de fina vädret håller i sig.



Say nighty night & kiss me

The Mother of Twins

   
A meeting convened one day
in Heavens sacred hall.
The Ideal mother must be found
for twins so sweet and small.


She must be patient, first of all,
And kind and calm and wise.
And capable of chasing tears
away from little eyes.


She'd have to put her children first
And be so very smart
Have dedication and resolve,
A sweet and loving heart.


They all agreed you were the best
No other mom would do.
Yes, Heaven found the perfect one
And sent those twins to you!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Är du syster med Jessica Mattsson? Som bor i anderslöv?:)

2009-04-19 @ 12:54:36
Postat av: Emma

Älskar dig gumman...vill träffas snart

2009-04-19 @ 22:01:11
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet
Postat av: Emma

BLOGGA... ''ler''

2009-04-21 @ 09:56:57
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0