Sjuka barn

Albin kräks mer än vad han får i sig. Jag ringde sjukvårdsupplysningen hon befarade RS. Nu väntar jag på att barn & ungd medicinska mottg ska svara. Annars blir det barn akuten i Malmö igen. Detta känns så hemskt & jobbigt för dem är så himla små. Vad är detta för start i livet !?

Jag hade hellre tagit mig på deras symtom, dubbla det om så vill tillsammans med min bihålsinflammation, så länge dem får vara friska! Orken tar slut på att byta om, byta om barnen, torka, tvätta - kräk, när man är sjuk. Det är väldigt tagande. Jag är rent slut !

Stackars Albin måste ha gått ner ganska mycket! Är lite orolig över det, över vägningen. Imorgon ska vi till BM, för det blev inte i måndes iumed att vi var så sjuka. Sixten har dessutom börjat kaskad kräka han med. Åh dem små liven. Jag är så orolig. Har dem RS, så är det inläggning på sjukhus. Nej fy, det är så synd om dem !

Igår var vi på vårdcentrale, jag hade bihålsinflammation. Efter det åkte vi till mamma & pappa, barnens mormor & morfar då.. Vi kallar dem mormor & morfar (:
Vi åkte till skåneplantor. Hittade lite fint, men köpte inget faktiskt. Det får bli sen. Här finns att göra i trädgården så det får bli mycket på en gång.

Nu ska jag prova ringa igen & se om dem svarar. Hade varit skönt att slippa åka till Malmö, hoppas dem svarar här i Trelleborg !

Kommentarer
Postat av: alexzandra

hej kexet, vad jobbigt att pågarna e sjuka, men hoppas det inte är något allvarligt, och att de e bättre nu.

jag undra bara fall din mor hade fått ett till brev som e till mig, quila väntar otåligt på sin röd prickiga sele men den kommer inte men jag har fått mail att paketet är skickat, och de e samma sida som sist när det kom fel.

kram

2009-04-12 @ 21:45:10
URL: http://bettybooze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0