Kväll

Inatt hade jag värsta drömmen. Orkar inte förklara men allt var precis, då, nutid, i sängen när jag sov. Att Emil kröp upp hos mig efter han matat Albin färdigt. Jag trodde han tryckte sig emot mig & skulle hålla om mig, jag ville att han skulle hålla om mig hårdare - hårdare sa jag. Då fick jag ett sånt tryck över mig, jag lovar att jag slutade andas i verkligenheten. Trycket var så jävla enormt. Det var inte Emil, det var ett spöke, en våldnad som höll ner mig i ett hemskt grepp. Jag har aldrig varit så rädd. Jag har aldrig drömt så pass verkligt. Drömmen fortsatte lite.. När jag väl vaknade så kallade jag på Emil, som matade Albin i rummet intill. Får rysningar..

Jag tror att jag fick en panik ångest attack, dock när jag sov. Någon som hört om det?
Det var väldigt läskigt. Jag brukar drömma mardrömmar, men detta var något annat!

Idag kom min syster Theresé hit. Åt mat & snackade skit. Hon har ju hus i Småland nu. Lyckliga henne (:

Sitter nu med Sixten i mitt knä, han ligger ner mot mitt lår med magen. Han sover gott. Albin sitter i sin baby sitter, fortfarande aldeless vaken. Helt nöjd (:

Så underbart underbaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0