Familjen förkyld

Vi är aningen dåliga allihopa. Albin kräks så fort han får i sig något & är jätte jätte snorig. Sixten är det inte lika illa med, men han är snorig han med.

Idag åkte vi hem till mormor & morfar. Mormor blev speciellt glad att se sina barnbarn. Vi satt ute mest hela dagen i det stört sköna vädert. Jag satt i bara linne & pirat byxor. Idag gjorde jag faktiskt vid mig lite. Annars har orken eller kunnigheten inte funnits, då smärtan varit för stor. Men idag så gick de. Solen fick mig på fötter igen & imorgon ska det bli ännu finare väder!

Denna natten var inte lika jobbig. Min käre sambo tog barnen igår från sängen ner på nedanvånigen i soffan & lade sig där istället just för att jag behövde sova. Det tyckte jag var en minst sagt bra idé! Är så tacksam för det. Denna nattens sömn gjorde mitt sinn gott!

Innan vi åkte hem från mormor & morfar stannade vi till på hemmakväll. Jag köpte en påse godis & en film. Det blev en barnfilm, madagaskar 2. Vi får se om den är bra, men det tror jag nog.

Nej nu ska det mysas!

Sen är det dags för att sova.


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0