Besök

Padan & Mikaela var här idag. grillade & hade jätte trevligt. Mikaela är väldigt lätt & trevlig. Ja, Padan med förståss. Men jag har aldrig direkt pratat med Mikaela innan.. Dessutom brukar jag ha "svårt för" tjejer. Jag dömer före något annat, tyvärr så är jag. Vi skulle höras i veckan, så skulle vi till Malmö, hem till dem nästa gång.

Idag har Ella slitit i trädgården. rensat ogräs & planterat lite dalior. Har ca 180 lökar kvar att sätta + de andra 50 i kruka. Jisses! Jag har dessutom lyckats få lite bränna. Imorgon ska vi upp tidigt för att komma ut i trädgården, till alla sysslor vi har att göra, så fort som möjligt. Efter att ha slitit som ett djur i trädgården idag så känner jag för att duscha än en gång. Kalla det slöseri på varmvatten, men jag vill, då måste jag. Skrubba, skrubba.

Nu har Emil gått upp i sängen tillsammans med pojkarna. Han har bäddat ner dom i sin säng. Nu ska jag kolla upp Bauhaus öppettider för vi ska handla jord imorgon, varför just där förresten !? Emil gillar Bauhaus, så han har nog något i tankarna..

Nu ska jag snabbt kolla det, sen in i duschen sen ner i sängen, under täcket tillsammans med min underbara Emil. Min bäste vän, själsfrände, min underbaring, min puppe. Min loveboy, the stud ;-)

Sov gott mina vänner.


Kommentarer
Postat av: zara

Grattis till dina fina pojkar! Vilken vecka födde du i? Man är ju så nyfiken på andra tvilling graviditeter och tvillingar!!

//Zara

2009-05-04 @ 19:16:02
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0