Barn akuten

Inatt åkte vi in till barnakuten. Albin hade kaskad kräkts efter vart enda mål mat, var rosslig, hostade, var jätte slö & lite därtill. Sixten var snorig slemmig precis som Albin men var faktiskt lite slöare än honom. Det visade sig bara vara en kraftig förkyldning, vi var rädda för RS, men det var de tack & lov inte! Albin hade gått ner i vikt, prg av allt kräkande. Sixten hade öroninflammation. Stackars små! Dom är ju faktiskt bara tre veckor gammla. Så nu får Sixten antibiotika. Idag verkar dem må liite bättre.


Igår var Padan här. Vi grillade ribs. Jätte gott! Min man är bäääst! Vi hade jätte trevlig allemsammans. Eller jag åtmindstånde =P


Idag har jag mått riktigt dåligt. Mina bihåler oroar mig. Är rädd att ja har bihålsinflammation. Jag är febrig & förkyld. Usch! Tur att barnen mår lite bättre iallafall.


Tina, Thomas & Paulin kom en runda & hälsade på. Första gången de såg pågarna. Pojkarna fick vars en body & strumpor. Jätte fint (:


Nej, nu ska jag in i duschen. Slänga mig framför TV´n & mysa ner mig med Emil

Känner att jag har mer att skriva, men jag orkar helt enkelt inte.


HUuugs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öroninflammation är inget kul. Johan har haft tre stk på ett halvår så han ska på kontroll om ett par veckor för att se om han e öronbarn. Krya på sej kramar till dina pojkar

2009-04-14 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0