Äntligen hemma efter sjukhusvistelsen!

Allt började med att Albin kräktes hela tiden & all mat han fick i sig. Vi åkte till barn akuten för andra gången. Han blev inlagd på infektions avdelningen. Han fick dropp & inget blev bättre. Där låg vi i fyra dagar. Jag propsade på att det var något fel med magen. Det gjordes en siktröntgen vilket visade att den nedre magmunnen var igenväxt. Ingenting kom ner i tarmarna, knappt luft. Senare samma dag kom läkarna med en akut remiss till Lund där han skulle bli opererad. Lille stackars Albin. Operationen blev lyckan & tog inte mer än ca 45 minuter. Sen stannade vi i Lund någon dag med självklart.


Nu är vi äntligen hemma, allesammans! Så sjukt jobbigt detta har varit. Jag har bölat som en gris, Emil har med varit jätte ledsen. Vi har blivit så himla tagna av detta. Jag befarade att vi skulle förlora Albin, eller att det var ett väldigt allvarligt fel med honom, som inte skulle gå att fixa.


Just nu ligger Albin i soffan bredvid sin lillebror tvillingbror Sixten & sover. Han är jätte smal plåster efter alla nål stick & "plåstersår" på kinden efter sonden. Albin har mått jätte dåligt & varit jätte sjuk. Han har gått ner jätte mycket i vikt. Han väger mindre nu än vad han gjorde när han föddes, nu en månad gammal.


Vill tacka alla för allt stöd. Det har varit påfrestande för oss alla.


Nu hoppas vi att Albin ska gå upp ordentligt i vikt. Fort! Han är jätte smal & ser fortfarande sjuk ut. Det lär ta tid för honom att återhämta sig.


Tack älskling, för allt stöd. Att du såg att jag inte pallade mer, att du fixade du tog hand om oss alla. Jag älskar dig! Världens bästa pappa!

Albin, du skrämde mamma ordentligt! Krya på dig min älskling.
Älskar er mina pojkar, Albin & Sixten <3
& deras pappa, världens bästa pappa, Emil min älskade, min man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att han snart börjar må bättre, men stackars liten o stackars dig o Emil, ni har inte haft det lätt nu sen bebisarna kom... Men ni är tappra o ska ha stort beröm för det, att ni orkar!!! Det märks verkligen att ni älskar era små pojkar, men vem hade inte kunnat göra det så små o underbart söta som dem är... Kram krya på er allihopa framför allt du o Albin

2009-04-13 @ 22:52:48
Postat av: Sandra

aaw stackare :( tänker på er hela tiden,Glad att allt gick bra och så,krypa på er och ge pojkarna massa pussar från mig :) Saknar och älskar dig gumman :)<3<3

Mamma hälsar också :)

2009-04-13 @ 23:21:29
URL: http://sandramattsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på er hjärtat...!!

Hoppas att allt blir som det ska nu...

PUSS

2009-04-14 @ 10:46:23
URL: http://metrobloggen.se/emmsisweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0